Tuesday 25 September 2012

Last Post :')



ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH....

SPM sudah semakin hampir.41 HARI LAGI.Sekejap je kan? Fyqah rasa baru semalam Fyqah jejakan kaki ke alam persekolahan :')

Dalam masa 41 hari yang Allah berikan pada Fyqah ini,Fyqah akan cuba gunakan sebaik-baiknya.Insyaallah.Oleh itu,beberapa perkara yang Fyqah HARUS lakukan sebelum tu.
UNACTIVE FACEBOOK.UNACTIVE TWITTER.UNACTIVE BLOG.UNACTIVE YOUTUBER.

Kalau sebelum ni,Fyqah pengguna aktif laman sosial,Fyqah kena tinggalkan sebentar semua ini.Kalau Imam Muda Asyraf boleh lupakan sebentar Facebook dan sebagainya dalam masa 3 bulan beliau berada di Imam Muda,kenapa Fyqah tidak? Fyqah hanya perlu tinggalkan semua ini dalam masa 2 bulan lebih je.Yeah,Fyqah perlu korbankan semua ini demi masa depan Fyqah.Fyqah tak akan deactivate Facebook dan Twitter Fyqah,tapi Fyqah cuma kurang aktif sahaja dalam masa 2 bulan lebih.Insyaallah Fyqah akan kembali aktif selepas SPM :)



Terima kasih IM Asyraf  dan Ustaz Rohizal sebab bagi ceramah yang sangat AWESOME semalam.Doakan kejayaan kami semua ye :') Kesian IM Asyraf semalam diserbu oleh budak-budak perempuan..hehe.Tapi Ustaz Rohizal dan IM Asyraf memang TERBAIKKKKK!! ^^

Kawan-kawan yang Fyqah sayangi,doakan Fyqah ye berjaya dalam SPM 2012.Fyqah takut sangat nak duduki SPM sebab Fyqah tak sedia 100% lagi :( Tapi Fyqah yakin,selagi Fyqah ada Allah, tidak ada perkara yang mustahil berlaku dengan kuasa Allah S.W.T.Betul tak ? :')

Buat semua Calon-Calon SPM 2012,Fyqah doakan awak semua berjaya bukan sahaja dalam SPM tetapi juga di akhirat kelak.Insyaallah :') Ingat amalkan DUIT.DOA.USAHA.IKHTIAR.TAWAKAL.
Do your best okay.Hwaiting!!! ^_^

"While most are dreaming of success,winners wake up and work hard to achieve it."

DENGAN INI FYQAH NAK MAKLUMKAN BAHAWA FYQAH AKAN TINGGALKAN SEBENTAR DUNIA BLOGGING BUAT SEMENTARA WAKTU.KALAU UMUR PANJANG KITA JUMPA LAGI DALAM DUNIA BLOGING.LOVE YOU ALL <3

                                                    Ikhlas,
Fyqah

1 comment:

  1. salam ukhwah!
    #teamkhemah..

    bestnyew..
    btw,
    saya pun spm candido..
    all the best my dear...

    http://nurainishahroni.blogspot.com

    ReplyDelete

 
© Fyqah Ismail