Thursday 28 June 2012

Terima Kasih Emak :')



Hari Selasa yang lepas, mak Fyqah bagi Fyqah hadiah yang Fyqah tak expect pun. Bukan satu tapi dua sekali mak Fyqah  bagi. Tak cukup dengan tu mak Fyqah bagi hadiah yang paling berharga yang Fyqah tunggu-tunggu selama ini iaitu CIUMAN!!hehe. Anak mak biasalah..kihkih

Sebelum tu, Fyqah nak share dengan kawan-kawan hadiah yang Iza bagi Fyqah. Ni dia :)




 Sampai hati Iza cakap, Fyqah dah tua. Urghh. Fyqah muda lagi la.. Tak apa tunggulah bufday awk nanti Iza*senyum jahat..hehe. kek dan cokelat tu sedap sangat. terima kasih Iza :) Sayang awak <3 BFF k?

Sekarang Fyqah  nak kongsi pula hadiah yang mak dan adik-adik Fyqah bagi :)



Hampir menitis air mata Fyqah bila baca kad ni. terharu sangat :') Terima kasih mak :') You're The Number One For Me ^_^

#Music Box <3

Hadiah lagi satu Fyqah tak nak bagi tahu. Mak Fyqah suruh guna untuk tahun depan bila Fyqah masuk U nanti..hehe. ok mak. Menurut perintah! :)

Post yang lepas Fyqah banyak nangis. Hal ini disebabkan oleh PMS. PMS tu pe? Awak fikirla sendiri!hehehe Gurau jela.. Insyaallah Fyqah akan terangkan apa itu PMS dalam post yang akan datang :) 

Okayla  sampai di sini entry Fyqah buat kali ini. Fyqah mohon maaf sekiranya entry ini menyakiti hati sesiapa. Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah dan yang buruk daripada diri Fyqah sendiri. Sekian terima kasih.
Assalamualaikum :)




2 comments:

  1. untung la dye ada hadiah banyak ;) hehe ;) great!

    ReplyDelete
  2. mna ada untung..sikit jelahh..xbnyk pun..hehe :D

    ReplyDelete

 
© Fyqah Ismail